Een 9+ klantbeleving door anders denken en doen

Terug naar overzicht

Home Instead Thuisservice is in 2012 opgericht vanuit de visie dat ouderenzorg anders moet en anders kan. Maar dan moet je als organisatie anders durven denken, anders durven zijn en tegen de stroom in durven gaan.

Geef vertrouwen, maak het verschil, vanuit het hart

Veelal traditionele organisaties in de zorg zitten gevangen in de door henzelf gecreëerde eigen wereld. Maar de buitenwereld is veranderd en heeft andere behoeften en verwachtingen… Er is behoefte aan vernieuwing, daadkracht en klantgerichtheid. Dat was en is het uitgangspunt bij het ontstaan van Home Instead Thuisservice vanuit de kernwaarden: geef vertrouwen, maak het verschil, vanuit het hart!

Het resultaat is ernaar: klanten waarderen de organisatie op Zorgkaart Nederland met een 9.0.

Eric Kindt initiatiefnemer en directeur van Home Instead Nederland vertelt tijdens de bijeenkomst op 28 november meer over het ontstaan en het in de markt zetten van een  franchise organisatie in de zorg, de marketingstrategie en het leveren van een 9+ klantbeleving in de zorg voor senioren.

De ultieme klantbeleving in de zorg

Deze bijeenkomst met als thema ‘De ultieme klantbeleving in de zorg’ is speciaal gericht op marketing- en communicatiemedewerkers van zorgorganisaties en leden van het Zorgmarketingplatform.

 bijeenkomst met als thema ‘De ultieme klantbeleving in de zorg’

Wilt u zich aanmelden of wilt u meer informatie? Klik hier.
Er zijn nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!