Kracht van Klant Coördinator Lonneke van Breukelen

Terug naar overzicht

Benieuwd naar de kracht van onze medewerkers? We geven je graag een kijkje achter de schermen bij onze vestiging in Den Haag! Deze maand vertelt Lonneke van Breukelen alles over haar werk als Klant Coördinator, haar persoonlijke drijfkracht en ze deelt waarom ze zo trots is op het feit dat ze al ruim 5 jaar voor Home Instead Thuisservice werkzaam is. 

“Met een achtergrond als wijkverpleegkundige bij HWW Zorg kwam ik in juli 2016 met Tim Schwencke van Home Instead Thuisservice Den haag in contact. De organisatie sprak mij direct enorm aan enzodoende heb ik toen de overstap gemaakt naar de functie van klantcoördinator”, vertelt Lonneke.

Wat sprak je zo aan in Home Instead Thuisservice?

“Wat mij ontzettend aanspreekt in Home Instead is de klantgerichtheid. Alles wat we doen draait om onze klanten. De klant bepaalt welke ondersteuning bij hem of haar past, van wie ze deze ondersteuning willen ontvangen en op welk tijdstip ze dat willen.”

Inmiddels ben je al bijna vijf jaar Klant Coördinator voor Home Instead Thuisservice Den Haag. Kun je iets vertellen over je functie?

“Als Klant Coördinator zorg ik ervoor dat alle processen goed georganiseerd en gecoördineerd worden. Vanaf het moment dat een klant zich aanmeldt tot het moment dat een klant uit zorg gaat. Als Klant Coördinator voer ik de intakegesprekken bij de aanmelding en om de zoveel tijd plan ik een kwaliteitsbezoek in zodat ik kan polsen of onze dienstverlening naar wens verloopt. Op deze manier waarborgen we de kwaliteit en tevredenheid.  Tegelijkertijd coach en train ik de CAREGivers zodat zij optimaal hun werk kunnen uitvoeren. De functie is enorm veelzijdig want als Klant Coördinator zorg ik er ook voor dat ik het contact onderhoud met onze partners in de keten zodat de lijnen kort blijven en we op een prettige manier kunnen samenwerken met zorgprofessionals en andere betrokkenen.”

Wat is jouw persoonlijke drijfkracht?

“Mijn grootste drijfkracht is dat ik zoveel plezier en voldoening haal uit mijn werk. Het kunnen ondersteunen van onze klanten en hun mantelzorgers geeft mij dagelijks ontzettend veel energie!”

Kun je iets vertellen over de sfeer binnen Home Instead Thuisservice Den haag?

“We zijn een vrij kleine organisatie met een hecht team. Zowel het Supportteam als de CAREGivers doen elke dag keihard hun best om onze klanten de ondersteuning te bieden die ze van ons verwachten. Eenieder doet dit vanuit zijn of haar hart, en dat merk je!”

Waar ben je trots op?

“Dat ik al bijna 5 jaar lang deel uit mag maken van deze prachtige organisatie. Niet alleen de organisatie is gegroeid, ik heb zelf als persoon ook een ontzettend mooie groei mogen doormaken. Samen hebben we vele mooie mijlpalen mogen behalen, daar ben ik trots op!”

Kun je een voorbeeld geven van iets bijzonders wat je in de afgelopen jaren hebt meegemaakt?

“Het allermooiste wat ik al meerdere keren heb meegemaakt is toch het bericht dat ik terugkrijg van kinderen en/of mantelzorgers die mij bedanken voor het feit dat ze eindelijk weer bij hun geliefde langs kunnen gaan zonder zich mantelzorger te voelen. Maar gewoon als ‘kind’ of ‘familielid’.”

Wat hoop je in de toekomst nog te mogen bereiken? 

“Ik mag al bijna 5 jaar een mooie groei bij een prachtig bedrijf doormaken, en hoop dit samen met ons team nog veel meer uit te bouwen. Met als belangrijkste doel nog veel meer klanten blij maken met onze liefdevolle ondersteuning!”

Ben je benieuwd naar andere verhalen van onze medewerkers?

Ben je benieuwd naar onze andere Supportteamleden? Houd onze socials in de gaten! Onze medewerkers presenteren zich graag. Wil je meer weten over het werk van onze CAREGivers? Lees dan ook eens het verhaal van CAREGiver Luisa of CAREGiver Patricia van onze vestiging in Den Haag.

 

Kunnen wij u helpen?

Bel ons gerust met uw vragen of bekijk onze vacatures.