Home Instead Thuisservice Rotterdam

Home Instead Thuisservice Rotterdam

Home Instead Thuisservice bevordert het welzijn van ouderen en verhoogt de kwaliteit van leven, ook wanneer lichamelijke en geestelijke achteruitgang het leven moeilijker maakt. Die doelstelling is mij uit het hart gegrepen.

Ik was en ben al jarenlang zelf mantelzorger: Vooral van de ervaring met mijn schoonmoeder, die Alzheimer had, heb ik veel geleerd. Toen ze nog thuis woonde, kreeg ze twee keer per week twee uur thuisbezoek van twee verschillende dames. Dat accepteerde ze niet. “Elke keer moet ik voor zo’n mevrouw weer koffie zetten”, zei ze, “en dan moet ik ook nog met haar praten, terwijl ik niet weet waarover ik het moet hebben.”

De klant centraal

In situaties als die van mijn schoonmoeder kan Home Instead Thuisservice het verschil maken. Wij gaan uit van de klant. De klant zelf, maar ook hun kinderen of mantelzorgers geven aan wat plezier brengt en samen ontdekken we wat echt helpt. We kijken verder. Kan de warme maaltijd die om 12.00 uur wordt geserveerd en pas om 14.00 uur koud nauwelijks wordt gegeten, ook om 18.00 uur worden aangeboden? Dat staat niet in onze taakomschrijving, maar dat zit de CAREGivers in de genen. Niet voor niets kijken we heel nauwkeurig welke CAREGiver bij welke klant past. De klant bepaalt zelf wanneer, door wie en welke ondersteuning hij wil genieten. Dat staat hoog in ons vaandel geschreven en is uitgangspunt van onze dienstverlening: 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Dat is waar wij voor staan. Ik ben ervan overtuigd dat mijn schoonmoeder, tegen lagere kosten, met ondersteuning van haar kinderen én Home Instead langer had kunnen blijven wonen in haar vertrouwde omgeving, die haar zo dierbaar was.

Rob Noldus, franchisenemer Home Instead Thuisservice Rotterdam B.V.

REALISATIE WEBSITE ANEKIO