Privacy & klachtenregeling

Privacy

Home Instead Thuisservice vindt de borging van uw privacy erg belangrijk. In onderstaande documenten kunt u lezen wat ons privacybeleid is en hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Privacy statement klanten
Privacy statement medewerkers
Privacybeleid
Protocol meldplicht datalekken
Protocol rechten uitoefenen betrokkenen

Gedragscode medewerkers

Meer lezen over het gebruik van cookies op de site van Home Instead Thuisservice? Klik hier.

Klachtenregeling

Home Instead Thuisservice is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg en Geschilleninstantie KPZ en voldoet hiermee aan de eisen zoals die worden gesteld in de Wkkgz.

Home Instead Thuisservice doet haar uiterste best om alles in goede banen te leiden. Mocht er om wat voor een reden dan ook toch iets zijn waarmee de klant niet tevreden is en waar Home Instead Thuisservice samen met de klant niet uitkomt, dan kan van de onvrede melding worden gedaan bij Klachtenportaal Zorg of contact worden opgenomen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl.

Bekijk hier de Flyer Spelregels Wkkgz Klachtenportaal Zorg.
Lees voor meer informatie het Klachtenreglement Klachtenportaal Zorg.
Lees voor meer informatie ook het Geschillenreglement Stichting Geschilleninstantie KPZ.

Kunnen wij u helpen?

Bel ons gerust met uw vragen of bekijk onze vacatures.