In gesprek met Marjolein Huzen

Terug naar overzicht

Benieuwd naar de kracht van onze medewerkers? We geven je graag een kijkje achter de schermen bij onze vestiging in Den Haag! Deze maand vertelt Marjolein Huzen alles over haar werk als administratief en secretarieel medewerker en licht ze toe wat haar drijfkracht is!

Waar het allemaal begon…

Zo’n 1,5 jaar geleden zag ik een advertentie op Indeed. Ik dacht altijd dat ik een ‘stay-at-home’ moeder zou zijn. Het leek me heerlijk om in en om het huis bezig te zijn en te zorgen voor mijn kind. Maar na een klein jaar voelde ik: dit is niets voor mij. Ik ben toen gaan werken in de retail branche wat mij erg aantrok vanwege het dienstverlenende aspect. Na enige jaren dit werk te hebben gedaan wilde ik graag terug naar mijn roots; administratie. De timing van de vacature bij Home Instead Thuisservice Den Haag kwam dan ook precies op het juiste moment! Ik solliciteerde en na een aantal positieve gesprekken kon ik aan de slag.  

Waarom Home Instead Thuisservice Den Haag?

De dienstverlening waarmee we een verschil mogen maken binnen de sector. Het stukje klantgerichtheid i.p.v. enkel taakgerichtheid. Het mooie aan mijn functie vind ik de diversiteit binnen mijn werk. Dit sprak me ook direct aan in de vacature. Toen ik me eenmaal ging verdiepen in Home Instead als organisatie werd ik alleen nog maar enthousiaster! 

Wat maakt het werk zo divers Marjolein?

Ik houd mij niet enkel bezig met de boekhouding en facturatie maar ook met enkele personeelszaken. Daarnaast ondersteun ik Tim (directeur Home Instead Den Haag) en Peggy en Lonneke (klantcoördinatoren Home Instead Den Haag)

Jullie ondersteunen elkaar als team. Hoe zou je jullie team omschrijven?

Ik heb het meeste contact met het supportteam, omdat zij op kantoor werken. Dit team is altijd heel sociaal en hardwerkend. De CAREGivers zijn eveneens hardwerkende mensen die werken vanuit hun hart. Mijn contact met de CAREGivers is sporadisch, omdat mijn collega’s hier over gaan, maar als ik één van de CAREGivers spreek is het contact altijd heel prettig. 

Wat maakt jou trots?

Dat ik onderdeel mag uitmaken van het team van Home Instead Den Haag en dat ik mijn bijdrage kan leveren. Daarnaast ben ik blij dat ik destijds voor Home Instead gekozen heb. Ik vind het fijn om even van huis te zijn, mij ergens anders nuttig te maken en sociale contacten te hebben buiten mijn gezin of vrienden/familie. 

Heb je tijdens het werk al eens iets bijzonders meegemaakt wat je bij zal blijven? Zo ja, kun je hier iets over vertellen?

Jazeker. Ik heb twee keer een klant mogen bezoeken om te helpen bij de financiële zaken. Buiten dat ik zeer welkom werd ontvangen, heb ik ook onze dienstverlening van dichterbij mee mogen maken. Het is bijzonder om het levensverhaal van een senior te horen aangevuld met prachtige foto’s, waarmee herinneringen weer even tot leven komen.

Wat hoop je in de toekomst nog te mogen bereiken?

Deze periode heeft me weer doen beseffen dat gezondheid het allerbelangrijkste is. Misschien een saai antwoord maar ik ben tevreden zoals het nu is. Ik denk dat iedereen weer toe is aan een Coronavrij leven. Ik kijk er naar uit dat we weer meer onbezorgd met elkaar kunnen omgaan. Kortom: ik doe met plezier mijn werk!

Kunnen wij u helpen?

Bel ons gerust met uw vragen of bekijk onze vacatures.