Raad van Advies

De Raad van Advies is een klankbord-adviesorgaan voor de directie van Home Instead Thuisservice Nederland dat op individuele en/of collectieve basis kritisch meedenkt en meekijkt met de interne en externe ontwikkeling van Home Instead als vernieuwende franchiseorganisatie binnen de thuiszorg in Nederland. De Raad van Advies heeft geen formele rol binnen de organisatie en is ook geen toezichthoudend orgaan.

Raad van Advies Home Instead Thuisservice Nederland

     

Erik de Boer

“Hulpverlening aan ouderen zodat zij zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen wonen is sterk in ontwikkeling. Het franchise-concept van Home Instead biedt lokale zorgverleners een professionele organisatie op het gebied van bedrijfsvoering, zorgverlening en kennisoverdracht, zodat zij zich optimaal kunnen focussen op het geven van betaalbare zorg aan ouderen. Het is geweldig om vanuit de Raad van Advies een bijdrage te mogen leveren aan de verdere ontwikkeling van deze onderneming.”

Erik de Boer is sinds 1 januari 2017 lid van de Raad van Commissarissen van Home Instead Thuisservice Kennemerland en sinds 1 januari 2019 lid van de Raad van Advies van Home Instead Thuisservice Nederland.

Erik de Boer heeft ruime ervaring in seniormanagementposities in projectontwikkeling van renewable energy, zakelijke diensten, softwaretoepassingen, digitale media en gezondheidszorg. Erik heeft een bewezen staat van dienst in start-up, turn-around en projectmanagement situaties. Momenteel is hij Managing Partner van Investri Offshore, dat projectontwikkelingsdiensten op het gebied van duurzame energie biedt, waarbij het zich met name richt op offshore-windenergie. Recent in samenwerking met Van Oord is Borssele 3 en 4 gerealiseerd, een van de grootste windparken ter wereld.

     

Edgar Keehnen

“Ik beschouw Home Instead als een fantastische formule om met de essentie van persoonlijke aandacht een bijdrage te leveren aan het geluk van ouderen in Nederland.”

Edgar Keehnen is sinds 1 januari 2019 lid van de Raad van Advies van Home Instead Thuisservice Nederland.

Edgar Keehnen is met zijn marketingadviesbureau Grey Ocean AGEnSee actief op het gebied van conceptontwikkeling, marktonderzoek, marketingadvies en marketingcommunicatie voor de 50-plus markt. Hij verzorgt lezingen over de seniorenmarkt. Op basis van de wetenschap en de praktijk geeft hij antwoord op de vraag waarom senioren zich gedragen, denken en voelen zoals zij doen. Voordat Edgar zich specialiseerde in de seniorenmarkt werkte hij als Director Marketing, Sales & Customer Service bij onder andere American Express en OHRA Verzekeringen. 

Edgar is mede-auteur van verschillende boeken. In 2020 verscheen zijn meest recente boek Grey Ocean Strategie, Marketing voor het grootste marktsegment ooit.

Hij is tevens part-time docent Hotelschool Den Haag, Erasmus Universiteit Rotterdam, Nyenrode Business Universiteit, TMO Business School en Wittenborg University of Applied Sciences. 

Bovendien wordt zijn huidige promotie onderzoek over Gastvrijheid in de Ouderenzorg op Nyenrode Business Universiteit mede mogelijk gemaakt door Home Instead Thuisservice. Lees hier meer over dit onderzoek.

Zijn favoriete quote: Life goes so fast so always have your desert first!”

     

René Savelberg

“In een samenleving die steeds chaotischer wordt en steeds sneller verandert is Home Instead voor velen een uitkomst. Met heldere uitgangspunten en een geweldige groep geëngageerde en getalenteerde ondernemers en medewerkers biedt Home Instead voor velen een unieke toegevoegde waarde. Ik vind dit heel belangrijk en draag daar graag mijn steentje aan bij.”

René Savelberg is sinds 1 januari 2019 lid van de raad van advies van Home Instead Nederland.

René heeft ruim 25 jaar ervaring als ‘Business Accelerator’ en wordt gezien als een van de meest vernieuwende managementdenkers van dit moment. Na zijn opleiding in Nederland en de V.S. werkte hij 14 jaar bij McDonald’s Nederland, waarvan 7 jaar als Algemeen Directeur. Ook heeft hij als partner en ondernemer diverse bedrijven in Nederland, Spanje en de V.S. opgericht, waar hij ook jarenlang heeft gewoond. In 2010 is René McSense Business Accelerators gestart, een groeikrachtbureau dat ondernemingen en organisaties begeleidt op het gebied van cultuurverandering en groeiversnelling. Hij is daarnaast actief als keynote speaker, publicist, netwerkorganisator en is auteur van het managementboek ‘Het Geheim van Groeikracht’.