Over Home Instead Thuisservice

Home Instead Thuisservice is in 2011 opgericht als dienstverlener in de zorg thuis voor senioren. In eerste instantie als niet-medische dienstverlener op particuliere- en op PGB-basis. Sinds 2017 leveren we naast het PGB ook gecontracteerde zorg thuis via de Wmo en de Wlz. In de afgelopen jaren heeft Home Instead zich ontwikkeld tot specialist in de ondersteuning en zorg thuis bij dementie. De ondersteuning met tijd, aandacht en betrokkenheid sluit goed aan bij de wensen van senioren met dementie, mantelzorgers en hun naasten.

Onze visie

Home Instead vindt dat ondersteuning en zorg thuis voor senioren anders moet. De franchiseondernemers laten dagelijks zien dat het ook anders kan. Vernieuwing, persoonsgerichte ondersteuning en betrokkenheid zijn de uitgangspunten van Home Instead. We zien dat de waardering van onze klanten via Zorgkaart Nederland van gemiddeld een 9.2 en de jaarlijkse klanttevredenheidsmeting van 8.8 dat bewijzen. De betrokkenheid en de tevredenheid van onze medewerkers (8.4) zijn de kern van het succes van Home Instead in Nederland.

Home Instead heeft zich als ambitie gesteld om verder uit te groeien tot een landelijk dekkend netwerk. Home Instead is erkend lid van de Nederlandse Franchise Vereniging en ISO gecertificeerd.

Meer lezen over Home Instead Nederland

Ons doel

Wij helpen mensen gelukkiger ouder te worden met aandacht en begrip van een vertrouwd gezicht, juist wanneer het thuis niet meer vanzelf gaat. Op deze manier bieden wij ondersteuning thuis en zorgen we voor het maximale leefplezier in de eigen omgeving van senioren. Home Instead wil zo laten zien hoe goed ouderzorg kan zijn.

Vind een vestiging bij u in de buurt

Persoonsgerichte zorg thuis

Klanten bepalen wie over de vloer komt, op welke tijdstippen, hoe lang en welke ondersteuning plaatsvindt. Wij zijn te gast bij onze klanten thuis en daar gedragen wij ons naar. De CAREGivers zijn geselecteerd op de juiste ervaring en zij doorlopen trainingen, die aansluiten bij de behoeften en wensen van de klanten. Met daarbij ook de aandacht voor het werkplezier die de medewerkers beleven aan de dienstverlening die zij geven. Tevreden medewerkers zijn de drijvende kracht achter een succesvolle organisatie. Uit ons jaarlijkse tevredenheidsonderzoek blijkt dat onze medewerkers hun werk waarderen met een 8,4.

Home Instead biedt dienstverlening gericht op welzijn en niet- medische zorg. Wij zijn in staat om bijvoorbeeld in geval van gecontracteerde Wlz-zorg, 25% meer tijd te leveren voor hetzelfde geld als traditionele thuiszorgorganisaties. Dit is uniek in Nederland!

De lokale klantcoördinator is, met een medisch verpleegkundige achtergrond, een deskundige gesprekspartner voor zowel het lokale zorgnetwerk als de persoon met de juiste inzichten in de wensen en behoeften van de klanten.

Meer weten over onze dienstverlening?